En god gjest kommer ubuden

fredag, juli 08, 2005

Sol!!!

Nå e eg endelig ferdig me å male huset :-) Det blei mye finere hvertfall! Idag va d sol og, så då va me nede på Vaulen og bada (kan ikkje sei at vannet va så veldig varmt då...)
På søndag reise eg me familien te Hamar på ein familieleir. Etter ei uke der kjøre me videre te Molde. Me ska faktisk ta med ned Porschen vår derfra ;-) 68-modell. Hehe.. så nå må me bygge på garasjen... Fredagen ette me komme dit reise eg med tog ned te Stavanger igjen (via Oslo) for så å kjøre te Fredrikstad (snakk om omvei ...) Der e me på UL i ei uke før me kjøre te Stavanger igjen, og Stine ska då sove hos meg ei uke :-D, før me reise på Soul!! Dette e då min sommerferie! :-)

3 Comments:

  • hei,hei lailamor!! Nå sitte eg å ska betala nåken rekninga.. ettepå skal eg ut i solå;) ;) ;) Du har vel kanskje reist?? hm-- Me snakkes vertfall på Lørdag om 2 veke;) Då e de tuppene på tur! snakkes!! klem stinemor

    By Blogger Stine, at juli 09, 2005 10:20 a.m.  

  • Hadde bare lyst t å skriva ein kommentar, kjekt å går, synd eg ikkje ser deg igjen før om TO uger! du lese vel ikkje denne kommentaren før om to uger hvis du ikkje sjekke i molde...
    Takk for cd'n forresten, hørre på an nå, kjempefine!!! (jaja så kan ikkje alle sangene kallas fine, men løgne e de nå vertfall)Klem!!!

    By Blogger Susanne, at juli 10, 2005 3:59 p.m.  

  • Dette e dårligt Laila, nå får du se t å få oppdatert!!! ;-)

    By Blogger Susanne, at august 05, 2005 1:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home