En god gjest kommer ubuden

søndag, august 20, 2006

Sommerferien e over...

... men ikkje for meg. For eg har fremdeles ein måned igjen. (ja det e faktisk ein måned på dagen te eg begynne på DTS). Så det e litt rart når alle andre begynne på skolen nå.
For eksempel Acta-folkå. Eg va me Stine når hu flytta igår, og halvparten av det Maria har me seg på villmarksturen e mitt, så eg har fått litt følelsen av at et nytt år har begynt...
Dessuten glede eg meg te Godhetsfestivalen!! Det blir som Soul in the city, for de som va der ;) Bare at nå e det i vår egen by! Eg tror det blir utrolig bra!!
Så får tiå vise om eg klare å lar ver å gå på veggene resten av den måneden eg har fri. Hint: Hvis någen vil finne på någe ein dag så e eg mest sannsynlig me :)

8 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home