En god gjest kommer ubuden

torsdag, mai 18, 2006

Kjemitentamen...

Ka e d så skjer me motivasjonen min egentlig? Tro den russetiå varte litt for lenge for nå har eg nesten tatt sommerferie her...

Eg ska altså ha kjemitentamen i mårå, klokkå e ni om kvelden og eg har lest ca to sider i kjemibokå... Men eg har hvertfall regna ut at for å få 4 i standpunkt ska det holde me rundt 1 på tentamen, så eg tar det ganske me ro...

Idag hadde eg studiedag då, så eg fikk sove ut (sov faktisk 14 timer i strekk!). Russetiå va ikkje tiå for å sove nei... Det blei døgna fra 16. mai me bilrebus (der min bil tapte.. skjønne ikkje det eg...), grilling, vekking av folk på Tryggheim, råning (me va jo tross alt på nærbø...) på Jæren for å vekke lærerene me ein vakker(...) versjon av Ja, vi elsker, kubbespeling, mer vekking av tryggheimselever før flaggheising og veldig god frokost på Tryggheim :)
Tross regn gikk me faktisk i to tog, og eg blei kvitt stort sett alle russekortene mine :)

Så nå e russetiå over og eg e beinklar for tentamen i mårå, og eksamener ette det ein gang! (eller ikkje...)

6 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home