En god gjest kommer ubuden

lørdag, januar 21, 2006

Snart ikkje aleine mer...

Nå e ennå ei uke snart over... Denne ukå har vært litt spesiell då, siden familien min har vært på Gran Canaria mens eg har vært her hjemme i snøfylte (!) Stavanger heilt aleine.
Eller ikkje heilt aleine då, Susanne har sove her de fleste nettene. Me ska kanskje bo på hybel samen når me begynne å studere :-) Tror me hadde klart oss fint, men då kunne me ikkje lagt oss så seint kver kveld...

Om tre timer ska eg kjøre ut te flyplassen og hente familien min igjen. Egentlig har eg ikkje savna de som masse som eg føle at eg burde ha savna de. Det har faktisk bare vært herlig å ha huset for seg sjøl....

Tidligere i dag vaskte eg heile huset. Eg trodde eg hadde holdt det ganske fint denne ukå, men eg tror ikkje eg har sett så mye støv når eg har vaska her før... Ikkje bra... men nå e det hvertfall reint :-)

Ellers går det mest i dansing for tiå, me ska øve nesten kver dag fram te Impuls nå... litt stress, men det e kjekt og! Glede meg hvertfall enormt, kjempe, forferdelig masse te neste helg!!! Når dette skrives e det 146 timer (eller litt merr...tror aldri den første celebrationene har begynt mindre enn ein halv time for seint...) te Impuls offisielt starte me åpningsshowet, som komme te å bli utrolig bra!!!

Nå ska meg og Stine lage oss någe godt te kvelds... eg e sulten ...
Ha ei fortsatt fin helg!!

8 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home