En god gjest kommer ubuden

torsdag, oktober 13, 2005

.....

Hmmm vet ikkje ka eg ska skrive egentlig, men følte eg burde oppdatere siden det e ferie, og eg har go tid...(vetsje om det går an å føle det då men...)
Har ikkje fått gjort så mye av det eg hadde tenkt å gjør i ferien då. Spesielt ikkje de leksene eg skulle gjør...

Meg og Susi hadde ein veldig fin sykkeltur på tirsdag. Då va det kjempeflott vær, og 20 grader! Skulle ikkje tro at det va midt i oktober hvertfall. Ettepå va me så varme at me tok oktoberbadet vårt på Vaulen :)

Nå holde eg på å se ette et digitalt kamera. Det e ikkje lett å finne et eg vil kjøpe syns eg for det e så maaaange å velge mellom... E det best me mange megapiksler? Hvis någen har någen gode råd om ka så e bra blir eg veldig gla :-D (hmm det rimte) Har vurdert Canon IXUS 40 eller50, og Fujifilm Finepix F10...

ha ein fortsatt go ferie te dåkkår som har ferie! te dåkkår som ikke har det: Det e bare 10 uker igjen te jul :-)

4 Comments:

  • Hehe... Telle ner t Jul allerede... fint å se at du like skolen så godt;-)

    Kan du fremdeles kjøra meg i mårå, har jo ikkje fått snakt me deg i dag... Håpe d:-)

    By Blogger Susanne, at oktober 13, 2005 8:35 p.m.  

  • Eg leide og itte digitalt kamera! Går rondt og vente på at Canon Ixus 50 ska komma på tilbud, men d skjer jo aldri! Hehe! Bare sei i fra viss du ser d på tilbud!;) Og ein ting t: feel free t å kommentera på bloggen MIN!:)

    By Blogger Marianne, at oktober 16, 2005 12:54 a.m.  

  • mange megapixler e jo ein god ting, men mye merr enn 4 e vell ikkje så mye vits... greit å ha god zoom og. Det e vell kvaliteten på bildene som har mest å sei sko eg tro, men eg har egentligt lide peiling.

    By Blogger Sveinung, at oktober 24, 2005 3:22 p.m.  

  • takk takk :-)
    Har ikkje funne et eg ska kjøpe ennå, d e så dyrt... canon ixus 40 e billigere og har 4 megapixler i stedet for 5. kanskje eg ska kjøpe d heller...

    By Blogger Laila, at oktober 24, 2005 3:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home