En god gjest kommer ubuden

tirsdag, august 30, 2005

Russ 06 ...

Ja dette e jo mitt siste år på videregående... De to første årene har gått utroli fort! Eg syns ikkje det e lenge siden me gikk i grunnkurs... Og te våren e det russefeiring :D

Nå i helgå va Tryggheimsrussen på Hovden for å bli bedre sammensveisa, og for å velge russestyre. Og eg tror nok me klarte begge deler ganske bra! Eg blei hvertfall bedre kjent me mange som eg ikkje har snakket så mye me på skolen, for eksempel fordi me ikkje har någen fag sammen. Me gikk og på fjelltur i mer eller mindre fint vær... (mest mindre...)

Og eg blei faktisk valgt inn i styret som ein av to redaktører :-) Det førte te at mitt forhold te russetiå forandra seg ganske mye! Nå får jo eg være me å bestemme .... + at eg har ansvar for at russeaviså blir ferdig i tide...

Glede meg allerede te å ta fatt!!! Skål for russen 2006!!

3 Comments:

  • Eg kan gjerna skåla eg, så lenge d så e i glasset e uden akohol;-) (farris bris e jo veldi godt då!)

    By Blogger Susanne, at september 01, 2005 7:43 p.m.  

  • haha very funny:) skåle me! Føle eg e blitt litt mer gira på dette russereiene nå.. Ska ver me i møte komiteen.. då kan masse skje..hm--neida:) me snakkast i kveld lailamor:)

    By Blogger Stine, at september 02, 2005 3:04 p.m.  

  • eg synes det skjer så masse på bloggen din for tiå laila.. får ikkje tid til å kommentera alt! puh.. fekk pressa nåke inn her jaffal.. ;) neida lailamor;) eg e glae du e i russestyre, så kan du jobba for at me ska få det sinsykt kjekt! jepp:)

    By Blogger Stine, at september 22, 2005 3:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home