En god gjest kommer ubuden

mandag, mars 06, 2006

Vinterferieoppsummering (langt ord forresten ;)

Ja då e vinterferien over for i år... Någe så va kjekt me denne ferien va at det faktisk va snø!! Kor ofte skjer det liksom?
Ferien blei ikkje brukt te å ta igjen alle leksene mine, sånn som eg hadde planlagt. I stedet blei det mest filmseing og godterispising... Men då blei det jo skikkelig ferie og då!

Siste delen av ferien va eg på hyttetur me någen gode venner av meg fra Tryggheim: Stine, Elisabeth og Gjertrud. Me kjørte te Kristiansand (Hans Magnus, du kan vel finne ut ka slags bil me kjørte? ;) :

I Kristiansand va det og masse snø, så skibuksene va glae for å bli brukt ;) Me tok oss ein tur ut i snøen og lata som om me va unger igjen :)

Me hadde ikkje innlagt vann der, så me hadde me oss drikkevann, men te å vaske opp så smelta me faktisk snø. Ikkje kunne me dusje heller då, men det gjorde ingenting for me vaskte bare håret i vasken. Her e Elisabeth så hente snø:

Den første kvelden me va der va det ca -2 grader inne i hyttå (brr) Me fyrte masse i peisen, og når me la oss va det blitt 12 grader (godt og varmt med andre ord...) Men me koste oss forde.

Så nå e me igang me den harde hverdagen igjen... Særemnet ska framføres på fredag, og som vanlig e eg seint ute (eg har jo alltid goe tid ;) så mi gruppe jobbe fulltid me særemnet denne ukå... I tillegg ska me ha russebryllup på Tryggheim på onsdag, der alle har fått roller som me ska kle oss ut som og spele. Det kan bli løye!

Vel denne posten kom ganske lenge ette den forrige, eg klare ikkje å oppdatere så ofte eg... men det e bedre seint enn aldri ;)

20 Comments:

  • Dette va et koseligt innlegg! Så kult å se Stine kjøra bil! Eg lagra d bilde eg... Hehe!;) Ser ud så dåkk hadde ein kjekke hyttetur:D

    By Blogger Marianne, at mars 06, 2006 11:17 p.m.  

  • Kem av dåkke har fått rollen som "eg har glømt særemne" å må sitta me d heile veien? D e jo den rollen eg ville hatt i din possisjon.

    By Anonymous Anonym, at mars 06, 2006 11:46 p.m.  

  • Hørtes utoligt kult ud :) Hytteturer i snø e alltids gøy... Lykke te me særemnet

    By Blogger Sveinung, at mars 07, 2006 7:03 p.m.  

  • hæ? koffor sku du lagra bilde av meg? ..Men ja, det va ein konge tur:P Må me gjør igjen..
    see you

    By Blogger Stine, at mars 07, 2006 7:27 p.m.  

  • Damer bak rattet på glattå *riste på hodet*. Neida, eg bare tulle. Hyttetur e gøy, det...

    By Blogger Unknown, at mars 07, 2006 8:16 p.m.  

  • Hørres kjekt ut! Har jo ikkje fått snakt me deg siden onsdag nå, d e lenge, nesten ei uka siden!!! Du ska vel på G12 på torsdag då? Men me snakkes hvertfall ein eller aen gang....

    By Blogger Susanne, at mars 07, 2006 8:51 p.m.  

  • Jonathan: Nå har me faktisk jobd hardt i heile dag og e så godt som feridge me d me ska skrive :) Eg ska forresten ver hippie i bryllupet ;)

    Sveinung: Takk takk (eg tror me trenge det...)

    Petter: Det va faktisk ikkje så glatt ;) hehe

    Susanne: Ja d e lenge siden :( Me snakkes hvertfall på puls på fredag!! Då e me kanskje ferdige me særemnet...(tingen e at me ikkje vet før på fredag om me ska framføre då eller ikkje...ikkje greit...)

    By Blogger Laila, at mars 07, 2006 10:44 p.m.  

  • Hippie pippie Lailastrømpe

    By Anonymous Anonym, at mars 07, 2006 10:59 p.m.  

  • Eg lagra bilde for eg ville ha d på dataen og se på d når eg lure på koss du ser ud når du kjøre!;)

    By Blogger Marianne, at mars 08, 2006 2:50 p.m.  

  • Ja, jeg vil prøve meg på en gjetting! Toyota Yaris 2004moddel,
    Enig med deg at det var en fin uke sist uke, og enig i at snø er moro, men slikevel, jeg vil også ha ferie!!

    By Blogger HMM, at mars 08, 2006 6:35 p.m.  

  • Etter litt nærmere studier og ikke bare intuisjon så er det vist en hyundai. Ikke helt overbevist over modellen. Koreanere er ikke min store styrke.
    Det kan jo være den bilen deres da, men jeg tror ikke helt det,
    Jaja konklusjonen er en accent.
    Sikkert 1,3l bensin eller noe sånt.
    Eneste bilen jeg fant med sånne speil og sånne vinduer i bakvinduet. hvis ikke må jeg ut å lete igjen!

    By Blogger HMM, at mars 08, 2006 8:33 p.m.  

  • hørres gudd ud! me lige å lega, me lige snø, me lige hytteturår:D (!)

    By Blogger Frk. Tjoms, at mars 09, 2006 9:55 a.m.  

  • Det e faktisk ein hyundai accent;) Den rosa bilen vår ja. Tror det e 94 modell.

    By Blogger Laila, at mars 09, 2006 1:27 p.m.  

  • blogoppsumering....og et litt lagt ord;)

    By Blogger Susanne, at mars 16, 2006 1:10 p.m.  

  • Gratulera med sommerjobb :) kjempe bra Laila! Eg syns du må skriva et nytt innlegg der du fortelle d :) lykke t på kjemiprøven i mårå, du e goe så har haldt ut :)

    By Blogger Astrid, at mars 16, 2006 11:36 p.m.  

  • Laila d e fole fine bilde du he tå me Laila. I heldt på å få sjokk i no. helt grusomt...

    By Anonymous Anonym, at mars 17, 2006 5:03 p.m.  

  • dette så vannvitig koselig ut!

    By Blogger sorgenfrigate, at mars 20, 2006 2:02 p.m.  

  • Eg kan ikkje unngå å tenke at denne bloggen ser ut te å bli definisjonen på oppdaterthet...(HINT!!!)

    By Blogger Unknown, at mars 27, 2006 2:08 p.m.  

  • This is very interesting site... » »

    By Anonymous Anonym, at mars 05, 2007 5:04 a.m.  

  • What a great site »

    By Anonymous Anonym, at april 26, 2007 8:16 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home