En god gjest kommer ubuden

tirsdag, april 11, 2006

Det komme någen ganger dager då eg har mest lyst te å legge meg ned å dø... Ikkje at dette e ein av de dagene altså, men eg begynne å gå på veggene her hjemme... ingenting skjer, og eg gjør ikkje någe me det...

Idag har eg då begynt på russebukså mi :-) For oss Tryggheimsruss begynne jo russetiå rette ette påske med russedåp i ........ (det skulle visst ver hemmeligt ennå...)
Har strøke på någen merker og malt og sydd(!) på ting på bukså. Någe så va veldig koselig va at Susanne hang hos meg heile dagen mens eg dekorerte bukså :) Så for meg e det greit at Hans Magnus e på ferie hjemme, ellers hadde eg vel ikkje sett så mye te hu... (hehe...tulle bare, det e nok hardt å ver så lenge fra kverandre, eller ka? ;-)

Og i mårå reise eg på besøk te Stine i Kvinnherad. Glede meg te det! Det ska bli herlig å komme seg litt vekk fra Stavanger! (ikkje at eg ikkje lige meg i Stavanger, men eg e ganske rastlause av meg for tiå...)

Begynne å bli ganske lei av denne dataen forresten, den klikke heile tiå og e utroli treige (kan jo ha någe me at det e lagra ganske masse musikk og bilder på an nå...)

Og så kan eg kan eg sei heilt sikkert at eg ska te Skien neste år :-D Eg har endelig fått svar på at eg har kommt inn på DTSen!! Det ser eg masse fram te!!

5 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home