En god gjest kommer ubuden

tirsdag, september 12, 2006

Åtte netter igjen i min egen seng...

Nå e det faktisk bare ei uke igjen te eg reise te Skien... Tiå har gått fort. Men aldri før har eg hatt ein sommerferie på over tre måneder, og det e egentklig ikkje te å anbefale.

Før har det vært så lenge te eg ska begynne på DTS at eg egentlig ikkje har tenkt så mye over det. Men nå begynne eg å glede meg. Eg ser fram te et år me masse utfordringer, både på godt og vondt (kossen vil det for eksempel ver å havne på fire mannsrom?!) Eg ser fram te å bli bedre kjent me mange nye folk, og ikkje minst bli bedre kjent me Gud. Eg ska bruke et år på å bli bedre kjent me Gud. Det høres bra ut. Lure på ka som egentlig ligge foran meg...

Bak meg ligge hvertfall mange fridager, der eg virkelig har fått vore me mange av de som eg komme te å savne når eg e i Skien. Men det e greit å vite at eg har någe(n) å komme tebake te :)

10 Comments:

  • Glede meg t mandag eg!!!! KOmme t å sava dg når du reise, humoren din (dvs. vår interne, ingen andre kan sei noge lika løye me bare et ord), og ikkje minst våre ikkje alltid lika dype samtaler (har ikkje noge imot dype samtaler med deg hellr då).

    Gla i deg, stor klem fra meg

    By Blogger Susanne, at september 13, 2006 1:34 p.m.  

  • Eg glede meg åo t me sga begynna i Skien!! å e heilt eni i at 3 måna me sommarferie ikkje e å anbefala!! Nå må eg bare hålla ut 1 veka t her heima me bare mamma å pappa!!!!! Åsså he eg ikkje fått låna bil ennå så då he eg ikkje fått vera hos venninna mi i Eiken hellar!! Eg jenge snart på veggan, bokstavli... Hehe:-D :-D

    By Blogger Maria den lattermilde, at september 13, 2006 5:40 p.m.  

  • Eg kan fletta ein løvetannkrans t deg når du komme igjen. Egentligt så komme eg t å ha ett savn itte ALLE dine tragiske sider. D e kjedeli uten di/deg.

    By Anonymous Anonym, at september 14, 2006 12:02 p.m.  

  • eg glede mg allerede t du komme jem på besøg
    , åg så savne eg dg åg litt allerede! My g12 bØddY!! kosn ska d ble av m meg?!?! ensom åg forlatt *skumleactafålk*!! overlater du mg ubamhertelig t disse grønnsållingannes nåde???
    jeje bare ver sånn du! reis! heilt greit bare reis! samvittighetslause kvinnfålk !!
    løv ju kjempe giga masse ;P <3

    By Blogger Frk. Tjoms, at september 14, 2006 6:32 p.m.  

  • Eg må bare spør om ein ting... K ti he du tenkt å begynna å pakka? Eg e så lei av å vera heima at eg jør alt eg kan for ikkje å vera her så snart he eg ikkje ti t å pakka...men bare nesten ikkje ti:) Hehe:) Måtte bare spør!! Kåoz

    By Blogger Maria den lattermilde, at september 15, 2006 2:27 p.m.  

  • Så kjekt at folk komme te å savne meg :)

    Marianne: Eg tror du komme te å klare deg heilt fint i G12 gruppå me bare actafolk. Du har hvertfall ofte masse lurt å sei som eg aldri hadde tenkt på sjøl. Komme te å savne deg i Skien...

    Maria: Eg har ikkje begynt å pakke ennå... Eg vett ikkje kor mye eg ska ta me, så eg bare utsette d. Begynne sikkert på mandag. Forresten så gjorde eg øvelser i går kveld ;)

    By Blogger Laila, at september 15, 2006 3:52 p.m.  

  • Skien? Sko kje du gå i Ålesund?

    By Blogger Marianne, at september 16, 2006 2:18 a.m.  

  • Eg vurderte Ålesund og, men eg fant ut at eg heller ville te Skien :)

    By Blogger Laila, at september 17, 2006 2:11 p.m.  

  • Lykke t i skien! Du komme t å bli dypt savna! :)
    glad i deg, stooooooooooore klem fra meg :)

    By Blogger Lisa-Maria, at september 20, 2006 7:41 p.m.  

  • Nermere åtte måneder TIL din egen seng. Permanent tenke eg.

    Dypt.

    By Anonymous Anonym, at oktober 04, 2006 9:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home