En god gjest kommer ubuden

tirsdag, oktober 10, 2006

Åja, eg har visst ein blogg fremdeles...

Nei eg har ikkje glemt det. Det e bare ikkje så lett å få tid te å oppdatere. Det e masse så skjer har i Skien faktisk :)
Eg trives veldig godt her i fengselet! Bor på åttekvinnesrom, nederst i ei køyseng.

Undervisningen her e veldig utfordrende, og eg skjønne nå koffor folk seie DTS e livsforvandlende! Det e så utrolig mye å lære, og forandre på i livet mitt.
Denne ukå har me undervisning av Lars Olav Bibelnerden om Bibelen. Det e veldig inspirerende! Hvertfall nå som eg har komt te lovene i 2. mosebok... Me ska nemlig lese heile Bibelen i år, 5 kapitler te dagen....

Eg vett ikkje heilt ka eg ska skrive, for d e så mye som har skjedd og skjer (ja sånn går d når eg oppdatere så skjeldent...) Men hvis någen lure på någe kan dåkkår heler spørr, så ska eg prøve å oppdatere litt oftere i framtiå :-) Når eg får Macen min kan eg prøve å legge ut någen bilder og, eller så e d nå linker te andre DTSere som kanskje oppdatere litt merr.

1 Comments:

  • :) sinsykt kosligt å prata litt m deg her om dagen, sjøl om d va litt i forbifarten :P glede mg t å treffa dg igjenn! kjempe gla i dg åg lykke t videre! me tenke åg ber får dg:)

    By Blogger Frk. Tjoms, at oktober 12, 2006 8:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home