En god gjest kommer ubuden

onsdag, oktober 18, 2006

Teamuke :)

Nå har me allerede fått vite kor me ska på den første teamukå, som e neste uke. Og eg ska faktisk te Klepp! :) Nesten hjemme, me andre ord. Eg glede meg te å å reise ut, og praktisere någe av det eg har lært her. Me ska blant aent ha konfirmantundervisning, og undervisning på skoler og KRIK og sikkert masse aent.... Kanskje me sees då?

Eg må bare sei at Gud har gjort utrolig mye me meg på bare ein måned! Det føles som om eg har vore her i ein evighet. Og eg vett at det fremdeles e masse igjen! Någe av det mest utfordrende me har om her e å gi opp rettighetene sine. På penger, familie, å gifte seg. Og på det å ha rett te å ver fri og å leve. Det vil vel faktisk sei på alt det går an å gi opp. Så det e ein prossess som eg e i nå. Og utfordringen ette at eg har gitt de opp e å ikkje ta de tebake igjen...
Men som eg har hørt nå: I + God = Can do anything

8 Comments:

  • Du e aller aller aller best!
    Nå blir det fest.
    Men aller mest.
    Du ska t Klepp.

    By Anonymous Anonym, at oktober 18, 2006 9:23 p.m.  

  • :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    sånn omtrent:D:D:D:D:D

    By Blogger Frk. Tjoms, at oktober 19, 2006 10:13 a.m.  

  • om me kan ha g12 på klepp m dg???

    By Blogger Frk. Tjoms, at oktober 19, 2006 10:21 a.m.  

  • Klepp e konge. Beste plassen på jord. Ein tur t Klepp i løpe av livet bør ver obligatorisk... God tur t Klepp!:)

    By Blogger Ragnhild, at oktober 19, 2006 9:54 p.m.  

  • Hei Laila!
    Vet du at du bor 40 minutter fra meg? Om du skal til Hvittingfoss på team i novenber, nærmere sagt 8. til 12.? det hadde vært kjekt, da hadde vi treftes.

    By Anonymous Anonym, at oktober 20, 2006 10:32 p.m.  

  • Marianne: Hmm det va ein go ide... men egentlig har me veldi my progrm så eg vett ikkje kor mye id me har utenom...

    Ragnhild: Takker :) Har jo kjørt forbi lep me toget i et heilt år uten å gå av der... så d e vel på ide å ta turen dit ;)

    Linn-Marita: Så kult! Me vett ikkje kor me ska neste gang, men eg tror eg ska ver i Skien då... Me reise bare vekk på annenkver teamuke....

    By Blogger Laila, at oktober 20, 2006 11:49 p.m.  

  • Oj, hørres urtolig kult ut og spennande og utfordrande! Eg håpe du har det kjempe kanon kjekt!!! Savne deg her i stavanger!!!!
    Glad i deg :)

    By Blogger Lisa-Maria, at oktober 21, 2006 10:44 p.m.  

  • Åja, er det sånn det funker.
    Men vi får nok noen kjekke DTS-ungdommer likevel:)

    By Anonymous Anonym, at oktober 28, 2006 3:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home