En god gjest kommer ubuden

mandag, januar 15, 2007

Brrrrr...



Visste du at det e kaldt å bo i fengsel?
Nå sitte eg her i kjelleren, og ska egentlig skrive journal. Men eg fryse i stedet. For dørå ut e åpen. Og ute e det ennå kaldere. Derfor ska eg ut ettepå å jogge, for då blir eg hvertfall litt varmere. Og hvis eg e heldig e det varmt vann i dusjen og :)
Men eg har ikkje ein crappy day likevel!
Forresten Jonathan, gratulere me dagen :) Du holde ut fremdeles ;) Eg e utrolig gla i deg! Du inspirere meg virkelig nærmere Gud for tiå! Kyss

5 Comments:

  • Gleder meg til neste år! Det blir så bra! Jeg har tro på deg Laila, og det er så godt å vite at vi skal til samme sted. Blir godt å ha deg der :)

    Du inspirerer meg!

    Glad i deg!

    By Anonymous Anonym, at januar 17, 2007 3:26 p.m.  

  • D såg kaldt ut. Takk for det du vett..

    By Anonymous Anonym, at januar 17, 2007 11:53 p.m.  

  • Heia! Ville bare legga inn ein kommentar... Du passe fremdeles rundt den 12. /13. februar?

    Gla i deg, klem:)

    By Blogger Susanne, at januar 19, 2007 6:40 p.m.  

  • Jepp d passe det Susanne! Nå e eg i Finland forresten :)

    By Blogger Laila, at januar 23, 2007 6:13 p.m.  

  • hei Laila:) tror de e bra eg ikkje bur/e i fengsel..like ikkje å frysa- Knall at du e i Findland, hadde likt å hørra deg fortella når du komme heim:) You Go Girl!

    By Blogger Stine, at januar 29, 2007 3:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home