En god gjest kommer ubuden

fredag, januar 05, 2007

Godt Nytt År!!!

Jepp! Nytt år, nye muligheter. Mine nyttårsforsetter (dvs hvertfall fram te outreach i mars...) e å ikkje spise godteri, legge meg tidligere (helst te kl halv elleve på hverdager), lese minst fem kapitler i Bibelen kver dag, og trene to ganger i ukå (som e veldig nødvendig siden eg i mai ska gå åtte dager i Himalaya). Av ein eller aen grunn tror eg at eg ska klare de denne gangen...

Någe eg har funne ut i år e at det e ganske herlig å ikkje planlegge og ikkje vite ka eg ska merr enn denne dagen eller någen dager fram. Eg tror at hvis du e me i UiO, blir du enten utrolig lei av det, eller du begynne å like å leve sånn. For det e stort sett sånn me har det. Så nå e eg plutselig i Oslo :) Siden eg fant ut at ein UiO bil kjørte hit uansett, og Kristin og e her. Og her e d (ædabæda Susanne ;) snø!! :D Og et trådløst nettverk :) (Så eg fant ut at det kanskje va på tide å oppdatere...)


Her e Kristin i Nordmarka i Oslo (litt dårlig mobilbilde...)

Forresten va dette litt løye: Darwin pris for fjorårets dummeste som ikkje får videreført genene sine, derav navnet. Seie de hvertfall.

(Forresten tusen takk Jonathan for kossen eg kan legge te sånne linker smile Funke dette egentlig? E d greit for deg?)

2 Comments:

  • Du e den flinkare. For du lære ting sjøl. Egentlig, tror eg d e ein bra egenskap. Ikkje at eg ikkje egentlig trodde d va d. Men d e liksom så (tenkepause) flott at du kan ver så selvstendig, datamessig (og språkmessig). Se på vår gode venn Susanne, hu kan nesten bare laga sjeva med nugatti, og kjøra bil og eller bli (ikkje samtidig) kjørt. Kanskje itte kvert så vil resten av befolkningen stå sånn på.

    By Anonymous Anonym, at januar 08, 2007 1:07 a.m.  

  • godt nyttår! så kosligt bilde! fekk heilt vinterfølelse! *(någe eg ikkje har hatt på gaaanske så lenge!!) ta me ein snøball t mg nestegang du komme jem :D

    By Blogger Frk. Tjoms, at januar 08, 2007 3:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home