En god gjest kommer ubuden

mandag, mars 05, 2007

Syng, trall og vær glad... :)



Eg e veldig gla for tiå.




Grunner te å være glad:
  • Gud e god!
  • Mandal va fantastisk. Både teamet og ungdommene me møtte der va utrolig inspirerende! Hvertfall ein av de Tom Kristian som blei kristen for bare 1 måned siden og va heilt i brann! Det va så herlig å se kordan han bare gjorde det Gud sa te han uten at han har hatt någen undervisning om det eller någe. Han bare lyste Jesus!
  • Som lede te at det eg har lært i år, e at Gud e den beste læreren som finnes (kanskje ikkje någe sjokk..)! Det eg for det meste eg har lært siden Finland e at Gud elske meg uansett! Det e heilt utrolig i seg sjøl. Og det har ført te at eg blir mye glaere i meg sjøl, og i andre rundt meg. Og eg vil at andre og ska få oppleve den samme kjærligheten!
  • Dessuten va eg nettopp hjemme på "ferie" (det e egentlig ikkje ferie, for det e nesten merr avslappende å ver på DTS, men det e jo min egen feil når eg ikkje klare å prioritere...) Og det va herlig å ver hjemme! Men eg fikk likevel ikkje nok tid te å være me de eg ville vore me, men eg huska hvertfall koffor eg e så gla i familien min, og andre folk der!
  • For eksempel Jonathan, som e ein grunn te å smile i seg sjøl :-D Sjøl om det va utrolig trist å reise fra han, og eg ikkje ser han på kjempelenge, så vett eg jo at eg har han uansett. Jonathan, me komme te å klare det! :)
  • Og så va eg på Mosvangen dagen før Acta reiste på teamtur. Og det gjorde at eg glede meg merr te å reise te India. Som faktisk e mindre enn tre uker te!
  • For ikkje å snakke om alle de fantastiske folkene som e her på DTSen! Eg føle meg priviligert for å være ein av de, og få så mye inspirasjon heile veien!
  • Dessuten e Gud fantastisk! Gled dere i Herren alltid! Igjen vil eg sei: Gled dere!

2 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home