En god gjest kommer ubuden

fredag, mars 09, 2007

Tikken

Dette va da ein morosam ide :-D

Regler:Hver spiller starter med å skrive 6 rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive 6 ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Her e då 6 ting om meg:
  1. Eg diskutere gjerne me folk bare for å diskutere, sjøl om eg ikkje nødvendigvis meine det eg argumentere for (te irritasjon for någen...) ;)
  2. Då eg va 3 år trehjulsykla eg inn i ein murvegg, og måtte trekke ei tann. Men eg syns bedøvelsen va så vond at eg beit tannlegen i tommelen så han fikk blåmerke. Og ettepå fikk ein bamse av mamma fordi eg hadde vore så flink.
  3. Første gang eg blei forelska i Jonathan va på Soul in the City i 2004...
  4. Eg e utrolig flink te å dobbeltbooke ting og veldig dårlig te å prioritere (dårlig kombinasjon...) Men som regel går dagene opp likevel.
  5. Eg har slutta å bruke vekkerklokke, fordi eg vil heller la Gud vekke meg om morgenen :)
  6. Eg e født i Åbo i Finland.

Eg gir an videre te: Magnus, Johanne, Elisabet, Kasper, Eirik,

(Eg må sei det va litt vanskelig å finne folk som ikkje e tikkt allerede...)

3 Comments:

  • hmmm...d va kje så morro å lesa din, visste d mesta a d du skreiv:( Neida...Du e å bli crazy:-)
    Gla i deg uansett!!

    By Blogger Unknown, at mars 10, 2007 8:52 p.m.  

  • Okey detta blei feil... Marius he lånt dataen og blogg tingen va visst logga inn på han så då ser d ut som om marius he skreve ein kommentar som eg skreiv! Ja, detta blei ein lang kommentar...... Så for å jøra an ennå lengre skrive eg bare litt meir om at detta e virkelig ein lang, lang kommentar!
    Du sitte faktisk på sida av meg akkurat nå, men du prate me folkan å lese ikkje kommentaren min...
    Kåoz

    By Blogger Maria den lattermilde, at mars 10, 2007 8:55 p.m.  

  • D va nok Jonathannen de tok fra deg, som du seinere fekk igjenn.

    By Anonymous Anonym, at mars 18, 2007 10:07 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home