En god gjest kommer ubuden

torsdag, mars 22, 2007

Snart i India...


Hmm dette bildet blei egentlig feil vei... men det illustrere alt rotet her på basen når alle pakke...


Ja, idag reise eg altså te India. IIIIiiiiii det e spennende! Eg e veldig klar nå, for denne ukå har me bare venta på å få reise. Eg har gått ufattelig mange ganger ut for å kjøpe någe eg trenge. Og pakt te India, samtidig som eg pakke ned alt eg har på rommet og vaske ned vegger og vinduer.
Hvis någen vil følge me på kossen det går me oss i India, så har me ein TeamIndiablogg :)



Æææ me ska te India...


Samtidig som eg ser fram te å komme av gårde, så vett eg ikkje heilt ka som vente meg. Folk seie at India e ein av de mest forskjellige kulturene fra Norge... Men me på teamet har store forventinger te ka Gud kan gjør der :) Eg glede meg faktisk te å være heilt aleine i ein fremmed kultur me 7 andre mennesker som eg ikkje kjente for et halvt år siden, og finne ut at Gud e den eineste som e den samme kver dag :)
Eg vil finne ut at eg e avhengig av Gud.
Og gjennom det bli brukt av Gud te å se folk frelst og helbreda!
Eg komme ikkje te å ha me mobilen min te India, men eg sjekke nok mailen og bloggen ein gang i blant :)

Hadebra!

4 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home